FAQ
Zijn alle artikelen op voorraad?
Wij hebben de meeste artikelen op voorraad. Dit zorgt ervoor dat u geen lange tijd hoeft te wachten op uw campingmeubelen. Doorgaans kunnen onze chauffeurs al binnen enkele werkdagen uw aankoop leveren. Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling af te halen bij ons centraal magazijn in Belfeld.
Heb ik de mogelijkheid om zakelijk te bestellen bij Lafuma Shop?
Ja, dit is mogelijk. Voor de mogelijkheden kunt u contact opnemen met onze klantenservice, dan lichten wij alles toe.
Heb ik garantie op mijn campingmeubelen?
U heeft zeker garantie op uw campingmeubelen. Er zit minimaal 2 jaar garantie op uw campingmeubel. Uw aankoopfactuur is tevens uw garantiebewijs dus het is belangrijk dat deze goed bewaard wordt. Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op.
Hoe zit het met uw laagste prijsgarantie?
De laagste prijsgarantie is een belofte die wij 100% waarmaken. Stel dat u het betreffende artikel ergens anders voor een lagere prijs ziet en dit kunt aantonen, neem dan contact met ons op. Dan gaan wij dit samen met u oplossen.
Help! Mijn garantie is afgelopen en nu heb ik toch een probleem?
Hè, wat vervelend! Maar Team Lafuma-Shop helpt u ook graag als u een probleem heeft met uw campingmeubelen ná afloop van de garantie. Is uw garantie verlopen en heeft u een probleem met bijvoorbeeld uw ligbed of relaxstoel? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe werkt het online bestellen?
Stap 1
Heeft u een product gevonden? Klik dan op Bestellen. Het artikel wordt dan toegevoegd aan uw winkelwagen. Om de bestelling voort te zetten, klikt u rechtsboven in de webshop op Mijn Winkelwagen. Als u wilt afrekenen, klikt u op Doorgaan naar kassa. Wilt u de bestelling aanpassen, dan kunt u dat in deze stap nog doen.
Stap 2
Op de Check out pagina worden uw persoonlijke gegevens gevraagd. Na het invullen kiest u voor de gewenste verzendmethode. In het volgende scherm kiest u de gewenste betaalmethode en plaatst u definitief de bestelling.
Hoeveel moet ik aanbetalen?
Het kan zo zijn dat er een aanbetaling gevraagd wordt. Of dat het geval is, hangt af van het bedrag van uw aankoop af en het gewenste tijdstip van levering. Aanbetalen is bij ons geheel veilig en wordt gewaarborgd door het CBW. Als consument bent u dus goed beschermd en dat vinden wij erg belangrijk.
Kan ik ook betalen met VVV-bonnen of cadeaubonnen?
Nee, helaas is dit bij ons niet mogelijk.
Kan ik contant betalen?
Uiteraard! In de showroom, bij ons magazijn of bij de bezorger: contant betalen is gewoon mogelijk!
Maakt Lafuma-Shop gebruik van kortingscodes?
Omdat onze prijzen al zeer scherp zijn, maken wij geen gebruik van kortingscodes. We bieden de laagste prijzen aan dankzij onze laagste prijsgarantie. Natuurlijk hebben wij wel vaker leuke acties. Volg ons op social media en houd de webshop in de gaten om geen actie te missen!
Zijn de prijzen die op de website staan inclusief BTW?
Ja, de prijzen die u op de website ziet staan zijn inclusief 21% BTW. Zo komt u bij het afrekenen niet voor nare verrassingen te staan.
Hoe werkt het betalen met iDEAL in3 - in 3 keer gespreid betalen zonder rente?
iDEAL in3 - Spreid je betaling in 3 keer zonder rente
Wil je jouw aankoop niet in één keer betalen? Met iDEAL in3 kun je jouw aankoop gespreid over 3 termijnen binnen 60 dagen betalen, zonder enige extra kosten. Dit geldt voor aankopen vanaf €50,- tot maximaal €5.000,-.
Voordat je betaling wordt verwerkt, voeren we een snelle controle van je gegevens uit. Mocht je betalingsverzoek om wat voor reden dan ook niet worden goedgekeurd, neem dan gerust contact met ons op of kies een andere betaalmethode. Voor meer details over iDEAL in3, bezoek onze website.
Hoe het werkt:
1. Kies bij het afrekenen voor iDEAL in3:
Selecteer iDEAL in3 als betaalmethode, waarna een snelle controle van je gegevens plaatsvindt.
2. Eerste betaling & verzending:
Doe de eerste betaling, een derde van het totale bedrag, via iDEAL en je bestelling wordt direct verzonden.
3. Vervolgtermijnen:
De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen, en de derde termijn binnen 60 dagen. Wij sturen je tijdig herinneringen, zodat je geen betaling mist.
Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?
Wanneer u een bestelling plaatst, hanteren wij doorgaans een levertijd van enkele werkdagen. Het kan wel eens zo zijn dat de levertijd afwijkt. In dat geval nemen wij altijd contact met u op zodat u hiervan op de hoogte bent en weet wanneer u uw nieuwe campingmeubelen kunt verwachten.
Heb ik invloed op de leverdag van mijn bestelling?
Ja! Nadat wij uw bestelling ontvangen, wordt er contact met u opgenomen om een leverdag te bespreken. Als uw bestelling met pakketpost wordt geleverd, krijgt u een bericht over de levertijd.
Kan ik mijn aankoop ook laten bezorgen?
Ja, zeker! We kunnen uw campingmeubelset in geheel Europa leveren.
Wat zijn de leverkosten?
Levering:
Bezorging: onder € 500,- |
Standaard levering vanaf € 500,- |
Optioneel: Service levering |
Opmerkingen | |
Nederland | € 10,- * | gratis | + € 50,- *** | M.u.v. de Waddeneilanden, Zuid Beveland, Zeeuws Vlaanderen. |
België | € 15,- * | € 50,- ** | + € 50,- *** | |
Duitsland | € 15,- * | € 50,- ** | + € 50,- *** | M.u.v. de Noord- en Oostzee eilanden |
* Bezorging mits per post geleverd kan worden. In elk ander geval zal een van onze medewerkers contact met u opnemen.
** Standaard levering - bezorging tot 100 km. Buiten een straal van 100 km (geteld vanaf de dichtsbijzijnde vestiging) zal een van onze medewerkers contact met u nemen.
*** Optioneel: Service levering + € 50,-
Overig
- Bezorgkosten voor sale artikelen zijn in overleg.
- U heeft geen recht tot annulering van de bestelde tuinmeubelen wanneer deze niet op de gewenste locatie geplaatst kunnen worden.
- Tenzij anders aangegeven op de orderbon, dan wel tijdens de verkoop worden onze tuinmeubelen ongemonteerd geleverd.
Europa
Voor een bestelling buiten Europa, kunt u contact opnemen met onze klantenservice of bel met +31 77 37 30 672
Kan ik mijn bestelling ook ergens komen afhalen?
Timmermans Tuinmeubelen heeft, als grootste Lafuma dealer in Nederland, veel artikelen op voorraad in het centraal magazijn in Belfeld. Na het bestelproces krijgt u twee opties: “bestelling afhalen” en “bestelling laten bezorgen”. Wanneer u voor bestelling afhalen kiest, zal een medewerker van onze klantenservice contact met u opnemen en wordt er besproken wanneer u de bestelling kunt afhalen.
Waarom wordt er geen retour / herroepingsformulier meegestuurd met de levering?
Met het oog op het milieu, sturen wij geen retour / herroepingsformulier mee. Dit formulier wordt niet altijd gebruikt dus hebben wij ervoor gekozen om het formulier online te plaatsen. Wij kunnen natuurlijk niet 100% milieuvriendelijk werken, maar alle beetjes baten.
Hoe onderhoud ik mijn nieuwe kampeerset?
Om uw kampeermeubelen mooi en schoon te houden hebben wij breed assortiment van reinigers en beschermers voor elk materiaal. Laat u adviseren door onze medewerkers hoe u uw meubelen in goede conditie houdt.