Verzending en levering

Bent u nog aan het kijken tussen onze ruime Lafuma collectie of heeft u al een heerlijk ligbed, een relaxstoel, een opvouwbare loungestoel of een tafel gevonden en zojuist een bestelling geplaatst op lafuma-shop.nl? Dan vindt u het misschien ook wel interessant om te weten hoe het team van lafuma-shop.nl zal zorgen voor een snelle en soepele verzending en levering van uw Lafuma meubelen.

Na het bestellen ontvangt u een orderbevestiging en gaan wij direct voor u aan de slag. Uw bestelling wordt binnen één werkdag bij het vervoersbedrijf aangemeld en de volgende werkdag bij ons opgehaald. Uw product, mits op voorraad, kan dus al 3 dagen later bij u afgeleverd worden. Snel, soepel en probleemloos!

De verzending van uw bestelling

Wij begrijpen dat u niet kunt wachten tot uw bestelling wordt bezorgd. Daarom ontvangt u een track & trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. Zodra wij uw bestelling aanmelden en deze door het betreffende vervoersbedrijf verwerkt is, ontvangt u een bevestigingsmail met deze 14-cijferige track & trace code. Als u deze link aanklikt wordt u doorgeleid naar een pagina waar u deze code kunt invullen. Vervolgens kunt u dan zien waar het pakket zich op dat moment bevindt.

Wij streven altijd naar een snelle levering en wij hebben een grote voorraad om deze snelle levering ook zo veel mogelijk te realiseren. Alles om u binnen ‘no-time’ te laten genieten van uw nieuwe Lafuma meubels! Mocht een artikel toch niet op voorraad zijn of een langere levertijd hebben, dan wordt er altijd contact met u opgenomen

Levering door lafuma-shop.nl

Levering in Nederland

Wij bezorgen uw levering in Nederland boven een bedrag van € 500,-, gratis maar er zijn enkele uitzonderingen. Voor ‘out-of-area gebieden zoals de Waddeneilanden, Zuid Beveland en Zeeuws Vlaanderen hanteren wij een toeslag, afhankelijk van uw aankoop.

Levering in België en Duitsland

Voor uw levering naar België en Duitsland vragen wij een bedrag van € 15,-. Ook hier geldt de uitzondering van eventuele ‘out of area’- gebieden.

Levering in overige Europese landen en buiten Europa

Als u graag een bestelling geleverd wilt hebben in overige Europese landen of buiten Europa, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

De bezorgkosten van uw Lafuma bestelling

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat u een bestelling plaatst onder dit bedrag. Dan worden de volgende tarieven gehanteerd:


Nederland € 10,- * (Boven € 500,- gratis)
België € 15,- *
Duitsland € 15,- *

*Bezorging mits deze per pakketpost geleverd kan worden.
De meeste Lafuma meubelen worden met pakketdiensten verzonden maar soms moet een transportdienst worden ingeschakeld omdat een product bijvoorbeeld te grote afmetingen bevat. In een dergelijk geval zal een medewerker altijd contact met u opnemen om de opties te bespreken.

Mocht u een bestelling hebben ontvangen die u wilt retourneren? Dat is natuurlijk uw goed recht! Bekijk de voorwaarden hiervoor op onze pagina retouren/herroepen.

In de buurt en zelf uw Lafuma meubelen afhalen?

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen in ons magazijn in Belfeld (Limburg). Het adres is Blauwwater 15, 5951 DB en bevindt zich tussen Venlo en Roermond, direct gelegen aan de A73. Let op! Laat ons vooraf via telefoonnummer 077 373 0672 even weten wanneer uw gewenste afhaaldatum is. Dan kunnen wij ervoor zorgen dat er iemand aanwezig is om u te helpen.

Deze Lafuma webshop maakt deel uit van Timmermans Tuinmeubelen. Timmermans Tuinmeubelen heeft naast lafuma-shop.nl ook fysieke winkels. In de showrooms in Venlo en Roermond vindt u een compacte selectie van Lafuma meubelen.
Voor een uitgebreidere selectie van de Lafuma collectie verwijzen we u graag naar de showroom in Horst waar wij een speciale Lafuma-afdeling voor u hebben ingericht zodat u de Lafuma meubels zelf kunt bezichtigen en uitproberen.

Klik hier voor de algemene leverings- en garantievoorwaarden van het CBW die van toepassing zijn op de leveringen.

CMR vrachtbrief

Als de bezorger uw tuinmeubelen komt afleveren, moet er een CMR vrachtbrief worden getekend ter bevestiging van ontvangst. Het is belangrijk dat u de levering eerst goed nakijkt. Is de verpakking beschadigd of kapot? Maak dan een foto van de beschadiging, en geef de schade aan op de CMR vrachtbrief en maak ook hiervan een foto. Stuur de foto’s van de beschadiging en een foto van de ingevulde CMR vrachtbrief naar info@timmermanstuinmeubelen.nl. Als u tekent en daarna pas schade ontdekt, kan niet meer worden bewezen dat de schade bij het vervoeren is ontstaan.

Mochten de artikelen beschadigd zijn, dan kan de chauffeur de zending niet direct mee terugnemen. Er wordt dan contact met u opgenomen over het vervolg en de afhandeling.